Över


Långpasset är över. Och trot eller ej, det var inte så jobbigt som jag trodde. Ingen av pojkarna vaknade inatt, så även om jag sov väldigt lätt så blev jag i alla fall inte väckt. Efter att vi idag kom hem från lekklassen (den som är varje fredag) var min vp redan hemma, vilket resulterade i att jag fick sluta tidigare. Yey! Drog downtown en snabbis, sedan blev det ett lätt styrkepass på gymmet. Nu ska jag strax ta bussen tillbaka downtown, där möter jag upp Amanda och Sofie och sedan bär det av mot Anni. Min fredag bjuder på mat, skratt och annat roligt. Hoppas er lördag blir fin. Puss


Postat av: Maria D

Härlig läsning Frida! Denna lördagsmorgon bjuder på strålandesol, blå himmel och 5 minus. En bra dag m a o. Ha en trevlig tjejhelg allihop! Kramisar

2013-03-09 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: