I wanna save you


Då var mer än halva jobbveckan avklarad - hur skönt som helst! Kvällens träningspass skulle vara kickboxning, men det passet var tydligen inställt så det boot camp istället. Aldrig tränat med den instruktören förut, men det gick riktigt bra. Gillar henne skarpt! Förlåt att jag i princip bara skriver om lekparker och träning, men det är mitt liv som au pair det.. haha! Tur att man har helger att förgylla tiden i USA med. Utan dem skulle det absolut inte vara samma sak. Vet i alla fall att jag inte ångrar mitt val att åka på något sätt. Två månader har redan gått och jag menar, hur mycket har jag inte fått sett/gjort på den tiden? Jag älskar det här landet, utan tvekan!
 
Längtar till min familj och till när mina vänner kommer och hälsar på mig. Kan inte bärga mig till att få visa runt dem i denna underbara stad kallad San Francisco. Jag vet att jag besökt lååååång ifrån alla ställen i Amerika (haha två ställen avcheckade yeee), men jag kan ändå hålla med alla som säger att SF är en av de vackraste städerna i detta land, för det är verkligen vackert här!
 
PUSS GODNATT VÄNNER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: