22.44


Idag började jag dagen med en skön sovmorgon. Käkade frukost i lugn och ro utan tjat, skypade med min familj och gick vid lunch och hämtade pojkarna på preschool. Gjorde som igår på min lediga tid, satte mig och kollade flyg och hotell inför min resemånad, men har fortfarande inte bivit ett dugg klokare på vart vi ska eller hur allt ska gå ihop sig.... BLÄ. 
 
Nu under kvällen skulle jag egentligen träffat Evelina, men när min värdmamma kom hem trött och sliten och berättade att hon suttit uppe och jobbat HELA natten (förberett inför något viktigt möte) så kände jag att jag borde stanna hemma och hjälpa till med pojkarna. Min värdpappa är borta på jobbresa och kommer inte hem förrän inatt, sååå jag tyckte rätt synd om henne. Och nu ni, nu är det dags att sova, puss natti


Postat av: moster

<3

2013-08-21 @ 16:31:17
Postat av: moster

... nu blev det ju inte lika fint hjärta som i fb, men ett hjärta ska du ha för att du ställer upp!!!

2013-08-21 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: