Från nyår


Jag har fler bilder att visa. Men då de är tagna blandat med både systemkamera och mobilkamera så väjer jag dock att inte lägga upp dem samtidigt.. haha. Som sagt, asball kväll! 
 
Idag har varit en bra dag. Jobbat heldag för första gången på två veckor, och även om det är standard så var jag helt slut efter dagens pass. Vi spenderade i vilket fall timmarna på SF Zoo, antar att det var min sista gång där på ett bra tag. Har en lista på massa ställen jag ska besöka minst en gång till innan jag åker, så nu kan jag checka av Zoo:t I guess (; Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa en stund. PUSS


Postat av: Anonym

Jag antar att du heter Frida, hehe. Det gör jag också och jag ska också åka som au pair. Jag undrar då hur det funkar med namnet? Hur uttalar folk det, och har de svårt med namnet? Tack för en bra blogg!

2014-01-03 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: