ETT ÅR


 
Ett år av skratt, tårar och nya vänskaper. Ett år fyllt av utmaningar. Ett år jag aldrig trodde skulle gå så fort. Ett år i USA är avklarat. Jag är hemma i Kattne igen mina vänner! Oj vad mycket känslor som bubbar i mig just i denna stund. Jag är så otroligt glad över att vara hemma igen, att ha möjlighet att träffa alla jag saknat så. Jag menar, det går verkligen inte att förklara känslan när man får se sin familj igen efter alla de månader vi varit ifrån varandra. Det är verkligen en sån otrolig känsla! Men samtidigt, nu när man för första gången på tre veckor verkligen har tid att tänka, så känns det som att någon stuckit in handen i bröstet på mig och tagit ut en del av mig. Jag saknar mina små pojkar där borta på andra sidan så otroligt mycket. Men ja, jag vill inte att ni ska missförstå mig, jag är så tacksam för alla jag har här. Älskar er så otroligt mycket och jag är så glad över att vara hemma i Sverige bland er igen. Jag önskar bara att jag kunde ha allt. Önskar att allt fanns på samma ställe och inte med en tolv timmars flygresa ifrån varandra. But you can't have everything, right?
 
Landade i alla fall igår (tisdag) runt halv två, tre timmar senare än planerat. Vårt flyg var försenat på grund av snöstormen som drog in över New York under måndagsnatten. Ja såklart att ovädret skulle komma dagen vi skulle hem, jag menar kunde det inte komma en dag senare?? Men men, vi kom hem med allt vi skulle så är glad för det. Haha inge bitter ;)
 
Tänkte bara kika in här och säga att jag lever. Lär slänga upp en massa bilder från resan under veckan. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: