She's here!



Har haft en grym helg! HELT GALET BRA FAKTISKT!!
Men nu ni, nu är Bex äntligen ( :D!!! ) här och jag kommer umgås så mycket jag bara kan med henne. Imorgon åker vi mot LA och är tillbaka på lördag. Kanske kikar in under tiden, vi får se! PUSS


Postat av: Maria D

Jag gläds med er! Ha en himla bra tur ner till LA, och kör försiktigt. Puss <3 <3 <3

2013-09-17 @ 20:25:24
Postat av: Johanna

Hej Super intressant blogg! Började läsa den för några månader sen och jag är på riktigt helt fast! Jag undrar bara hur du fick ihop dina barntimmar? För jag skulle också vilja åka som au pair men vet inte hur jag ska få ihop alla timmar då jag inte har något litet barn i släkten :)

2013-09-18 @ 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: