Semester


 
 
Igår morse stack min värdfamilj iväg till flygplatsen, och nu är de i Barcelona och två veckor framåt. Vilket för min del också betyder SEMESTER! Alltså ni anar inte hur skönt det ska bli med lite ledigt, har i princip inte haft ledigt sedan jag kom hit. Det är på tiden! Igår kväll kom ett gäng tjejer över för kräftor och lite dricka. Sedan drog vi ut och dansade och damp innanför dörren runt tre. Dock lyckades jag inte somna förrän fem (?) och vaknade runt sju. Varför är det alltid så med mig?? I vilket fall, blev en riktigt rolig kväll! Och mums var det med kräftor. Frida ♥ Ikea
 
Dagen idag har varit helt död. Eller ja, jag har varit helt död. Blev pizza till frukost och sedan drog vi oss hem till Maja och hängde där resten av dagen. Lagom en dag som denna! Nu ska jag ta och sova för imorgon ska jag upp tidigt för massa roligheter. PUSS natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: