Tisdag


 
Idag har inte varit ett dugg bättre än igår... Pojkarna hade skola idag så jag dem ju bara eftermiddagen, rätt skönt det i alla fall. Annars så har dagen bestått av te, högläsning med pojkarna och andra lugna och slappa saker. Har gått och peppat mig själv till att bli frisk till Halloween på torsdag, men under kvällsmaten så upplyste min vpappa både mig och min vmamma om att det inte är förrän om en vecka. Damn it. Jag vet ju att det är den 31a?? Antar att jag liggen en vecka före. Haha. Men ser i alla fall fram emot att få fira på amerikanska viset. 
 
Nu tänker jag hoppa ner i sängen och kolla på Halloween-avsnittet av PLL. De är minsann också en vecka för tidiga (; PUSS


Postat av: Maria D

Ser fram emot att se en bild på dig i Halloweenutstyrsel! Krya på dig gumman, Pyss!

2013-10-24 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: