A lot of words


Snäll jag är mot mig själv som sitter och stirrar på sådana här bilder va? Sugen? YES.
 
Idag har jag varit glad. Trött, men fortfarande glad. Frisk är jag också, så hur kan jag inte vara glad? :) Var en lagom normal jobbdag. Direkt när jag slutat drog jag iväg till gymmet för ett konditionspass på fyrtiofem minuter. Riktigt skönt! Kvällen har jag spenderat framför datorn och med att skriva en uppsats inför en weekendclass som jag har i början av november. 3600 ord (och då menar jag verkligen ord, inte tecken) vill de att man skriver, om. sig. själv. HJÄLP. Är uppe i 2000 nu och det känns som jag beskrivit mitt liv in i minsta detalj. Haha.
 
Imorgon är det fredag och pojkarna går i skolan, alltså bara en halvdag för mig. Imorgon kväll åker vi till Clear Lake för helgen. Känns lite sådär när jag tänker på att det förmodligen blir sista gången jag åker dit... Ush. Det är det jag hatar med att vara nära slutet. Att veta att man gör saker för förmodligen sista gången någonsin. Men som alla säger, njut Frida, njut. 
 
Nu tänker jag ta och läsa lite ur den sista boken i Divergent-triologin (remember me writing about it?) som släpptes i tisdags. Puss natti


Postat av: moster

Meh... nu får du ta bort den där frestande bilden som kommer upp varje gång jag är inne på din blogg. Känner ALLA smaker i munnen - vilket triggar igång suget. ;-D

Svar: Hahha håller med dig!... ska ändra på det nu (;
Au Pair in California

2013-10-27 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: