Hunger Games and Cosmic Run


 
Oj vilken helg! I fredags drog jag till East Bay direkt efter jobbet, och där plockade Felicia och hennes värdbarn upp mig och vi drog och käkade lite snabbt. Sedan vart det dags för bio. GUD VAD BRA FILMEN VAR!! haha. Nej men seriöst, den var precis som boken. Och kan faktiskt vara så att det till och med var bättre än första. För er som inte fattar så snackar jag om Hunger Games - Catching Fire. I vilket fall, efter en grym kväll drog vi hem till Felicia och sov där. Igår spenderade jag dagen tillsammans med Anni och Sofie. Vi körde cosmic run -  ett lopp som man springer och får massa "glow in the dark"-färg kastad på sig. En cool upplevelse! 
 
Riktigt bra helg! Nu tänker jag slänga mig i sängen och slå på något avsnitt av Greys hade jag tänkt. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: