Gud vad skönt det är med helg


I torsdags var det som sagt Halloween. Pojkarna hade halloweenparty i skolan under dagen och på kvällen tog vi oss till Belvedere Street och gick trick or treat med hundra andra personer. Husen där är tydligen varje år pyntat over the top, så det var kul att se. Plus att pokarna var riktigt exalterade över det godis det samlade på sig (; 
Igår jobbade jag som vanligt och på kvällen mötte jag upp Felicia och drog till Elin för sleepover. Kändes som jag inte träffat dem på hur länge som helst, vilket typ var sant, så det var riktigt kul. Dagen idag har bestått av lite häng med tjejorna, slapp i min säng och barnkalas. Plus att jag äntilgen är klar och har skickat in uppsatsen inför nästa helgs weekend class. Gött!
 
Nu ska jag stirra lite på datorskärmen innan jag slumrar för ikväll. Puss


Postat av: Isabell

Hejsan jag funderar på att åka som au pair till usa. Får man bestämma själv vart man ska bo? För jag vill helst bo i Kalifornien. När man är fri på kvällarna, vad gör man då? Hur skiljer man jobb på fritid när man bor hos familjen? blir det inte lätt att det blir jobb även om man är ledig?

2013-11-04 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: