May 15th


Rätt galet hur vädret kan påverka humöret alltså. Idag var det varm och fint, bortsett från när det blåste som tusan. Jo tja San Fran! Vi tog oss ner till stranden under förmiddagen och stannade till påvägen för att mata änder, fota och lite sånt. Blev kortvarit nere vid havet då vi i princip blåste bort, haha. Med lite mer tid över än väntat fick jag pojkarna att promenera hem istället för att ta bussen som egentligen var tanken. Så duktiga! 
 
Just för stunden ligger jag i sängen, helt slut efter det svettigaste kickboxningspasset någonsin. Mår hur bra som helst! Nu ska jag glo ett vampires-avsnitt innan jag slumrar för denna dag. Puss natti
 
Btw, om bara två veckor har jag Elin här! Känns riktigt gött :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: