Värmen hälsade på idag igen


Då var redan lördagen över.. Ush så fort helgerna går alltså. Tur att det är en dag imorgon också :) Igår blev det som sagt middag och bio med Felicia, Martine, Lise och Anni. Vi gick och såg The Great Gatsby, den med Leonardo Dicaprio ni vet? :) Haha, för det första så var vi lite sena så vi hamnade på första raden.... Sedan så kan jag inte påstå att filmen var så värst bra. Hade visserligen inte hört talas om den innan och hade därför inga förväntningar, så kan ju inte säga att jag vart besviken eller någe. Men ja, att sitta på första raden i 2,5 halv timme är inget jag rekommenderar om man säger så (; 
 
Idag mötte jag upp Martine och Felicia i Walnut Creek för kaffe och shopping. Både fredagen och lördagen har varit två riktigt lugna, men sköna dagar. Behövdes verkligen! 
 
Nu ska jag slå på en film, puss natti!
 
Huuuur snygga?? haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: