En sån där söndag som behövs ibland


Idag är en sådan dag som man sätter upp håret i en bulle på huvudet, slänger på sig mjukisbyxorna, hämtar en skål med glass, drar sig tillbaka till sängen igen och glor film hela dagen. Visst är vädret fint (eller det ser ut att vara fint genom fönstret i alla fall) men jag behöver verkligen en "inte göra ett skit"-dag. Känns inte som jag har haft en lugn dag på år och dagar, plus att jag vet att jag inte kommer få en lugn helg på två månader framöver. I need this! 
 
Har i alla fall haft den tradionella söndagsskypen med min familj (minus pappa denna gång) och jag börjar verkligen pirra upp mig nu, bara 42 dagar kvar tills jag får träffa dem!!! Helt sjukt! Men nu tänker jag återgå till mitt slappande. Puss
 
Diggar min snygga lampa i bakgrunden btw, haha


Postat av: Lollo

Grymt snygg dååå! ;) Du verkar ha softish och awesome där! :D fett avundsjuk! LEV LOPPAN! puss <3

Svar: Åh tack Lollo! Hoppas att står rätt till där hemma :D Puussss
Au Pair in California

2013-05-15 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: