WHOOOOOHOO!


Eftersom min värdmammas föräldrar är här på besök så ser mina jobbtider lite annorlunda ut, som jag sagt tidigare. Och nyss när jag gick ner för att fråga vilka tider som gäller imorgon sa de: "You have the day off tomorrrow, have fun!". Glädjeskutt haha! Dock är jag sjukt trött och illamående, så ska försöka somna skapligt idag även om jag inte har någon tid att passa imorgon. Blev bara en halvtimmes spinning idag för att jag knappt fattade vad jag höll på med, var jättesnurrig och helt borta. Och som topping på det hann det börja regna under den halvtimmen jag var på gymmet, men hade inget annat val än att bara traska hemmåt.. Älskar dock när det regnar här (haha?!), det lukar så somrigt och det känns lite mer som hemma då. 
 
Nu tänker jag hoppa ner i sängen, slå på en film och sedan somna till det. Puss godnatt


Postat av: moster

Gläds med dig att du får ledigt lite under vardagarna. Men, var rädd om dig gällande träning och inte må riktigt bra i kroppen. Puss och Kram

2013-03-20 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: