Tjenamors!


Sitter och smider lite planer inför fredag. Då är det tjejkväll i Lafayette med Anni, Sofie och Amanda som gäller! Ser verkligen fram emot det eftersom jag får träffa dem och för att jag, enligt mitt schema, har en anstängande vecka framför mig. Långa dagar med tidiga mornar, och på trosdag jobbar jag över natten. Min värdpappa är ju i Austraien och min värdmamma har en viktig konferens en bit iväg (hon måste övernatta) och då finns det inte mycket att göra. Klart jag ställer upp, självklart, men jag känner att den där tjejkvällen kommer sitta fint på fredag kväll. Nu tänker jag slå igång ett chuck-avsnitt. Puss
 
 
Juste, grattis till min lillpluttkusin som fyller ett helt år idag! Grattis gullunge ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: