No pictures, sorry


Idag hade jag som sagt en fri eftermiddag, så runt ett drog jag mig downtown för att ströva runt lite. Någon/några timmar senare tog jag bussen vidare till gymmet för ett kort simpass. Riktigt skönt att ha ett sådant break mellan jobbtider. Började sedan jobba igen vid fyra för då var det dax för min vp att dra till flygplatsen (han ska till australien...), och de timmar innan min vm kom hem fördrev vi med lite färg och några penslar. Lagade sedan mat till oss alla - ungsrostade grönsaker och en varsin köttbit. Saknar verkligen sådan mat! 
 
Har nu under kvällen kollat på film med min värdmamma, "Seeking justice" tror jag den hette. Ganska bra rulle måste jag säga! Nu är det dags att sova för min del för imorgon ska jag ut på äventyr. Vi hörs, puss godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: