Min lediga dag spenderar jag i sängen..


Ush ja.. Mår inge vidare och mina syggsmärtor är tillbaka.. :( this sucks! Tur att det regnar i alla fall, då suger innesittandet inte lika mycket. Glömde helt bort lunchen då jag under några timmar nu suttit och hjälp Kikki med en skoluppgift. Haha helt sjuk att jag tyckte det var lite småkul.. Hej har jag gått natur eller? haha. Saknar själva grejen med att ha något måste tror jag, och att hjälpa/stötta varandra. Nej nu låter jag för seriös. Slutpratat om det.
Har precis käkat lunch i vilket fall och nu är jag tillbaka i sängen. Ska nog slå på några chuck-avsnitt tror jag. Så puss, vi hörs sen!


Postat av: Maria D

Puss på dig Frida! Se till att få lite ryggbehandling.

2013-03-21 @ 05:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: