23.14


En orelevant, men charmig bild på Anni och mig ♥ haha
 
Blev ungefär två timmar jobb idag, haha. Pojkarna kom inte hem förrän strax efter två, och runt halv fyra, fyra kom min värdpappa ner (han jobbar hemifrån på fredagar) och då ville pojkarna hänga med honom på hans ärenden. Men ja, jag klagar inte ett dugg. Under kvällen har jag förstört några hårceller och gjort mitt hår några nyanser mörkare, plus kollat på en bra men märklig film med min värdfamilj. Imorgon ska jag möta upp Felicia och Martine för lite shopping. Låter som något att se fram emot! Puss godnatt/godmorgon


Postat av: Anni

Haha me like!

Svar: Ohyeeees! haha
Au Pair in California

2013-03-31 @ 03:38:32 / http://usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: