03162013


Hej allihopa!
Verkar inte som om något någonsin kan bli som man vill... Helt ändrade planer för kvällen, och jag har ingen aning om vart vi kommer hamna tillslut. Anni och Sofie är i alla fall påväg hem till mig nu, så ja, vi får väl se helt enkelt. Dagen började i alla fall med ett au pair-möte downtown. Eftersom det är St Patrick's Day imorgon så firades det med parad idag (varför en dag tidigare har jag ingen aning om..). Riktigt lam parad måste jag säga, bara en massa folk som gick på gatan och vinkade, ingen musik eller någonting intressant. När jag tröttnat på det hänkade jag i alla fall med två tjejer, en österrike och en från colombia, för lite lunch. Så eftermiddagen vart liktigt trevlig trots tråkig parad. 
 
Och nu sitter jag som sagt och väntar på mina girls. Hoppas kvällen får ett bra slut ändå! Puss hejdå


Postat av: moster

Hej Frida. Nu har jag hittat en kommentarruta som jag provar med att skriva ett kort meddelande.Kram på dig och hoppas att kvällen blev bra i alla fall. /moster

2013-03-17 @ 09:03:35
Postat av: moster

... angående att ingenting blir som du vill... Du ville till USA - och du kom dit söta du *blink*blink*

Svar: Haha du har så rätt du moster! ;) och ja, kvällen blev riktigt bra ändå! :D
Au Pair in California

2013-03-17 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: