We'll play hide and seek


Idag är jag glad. Eller nu är jag glad i alla fall. Måste ha haft feber tidigare idag för mådde skit rent ut sagt. Och det gjorde att jag missade min kaffedate med Felicia idag... Sucks, men vill man bli frisk så. Och med tanke på vad veckan har att bjuda på så MÅSTE jag bli frisk. På fredag är det ju midsommar, sedan på lördag är ett ikeabesök planerat (vill piffa upp rummet lite), på söndag eftermiddag är det en konsert med bland annat Ed Sheeran (!!!) i Golden Gate Park och på söndag kväll vet ni ju redan vad som händer, så som jag tjatar (; hehe. Så japp, frisk ska jag allt bli! Nu ska jag glo på senaste avsnittet av PLL och sedan slumra, puss
 
 


Postat av: Anni

Så gosig pyjamasen ser ut!! Kanske köper en jag med :)

Svar: Apskön! Det tycker jag du ska :D
Au Pair in California

2013-06-19 @ 09:57:54 / http://usanni.blogg.se
Postat av: Maria D

Snart kommer mamma! Krya på dig nu gumman.


Svar: Kan inte hålla mig!! Tack mami, puss
Au Pair in California

2013-06-19 @ 23:09:53
Postat av: Kerstin Jakobsson

Snygg tjej, det är du!
Förstår att du längat tills de kommer. Hoppas ni får riktigt bra dagar tillsammans. Jag blir riktigt avis.

Svar: Saknar dig mormor! Hoppas allt är bra med dig och morfar, kramisar
Au Pair in California

2013-06-20 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: