The day


Helgen har varit riktigt go än så länge. I fredags blev det middag ute och sedan filmmys hemma hos mig med Felicia, och på lördagen drog vi till Ikea och hängde där några timmar. Kvällen spenderade vi i Dolores Park med några tjejer (lite försenat midsommarfirande sådär) och sedan drog vi hem till mig igen och fördrev tiden. Idag har vi städat mitt rum och fixat lite inför ikväll. Skulle ju ha dragit på konsert i Golden Gate Park idag men vädret suger tyvärr så tror vi skippar det.... Trist :( Men japp, idag är dagen!! Ikväll kommer äntligen min älskade familj :D ÅHHH! 
Vet inte hur aktiv jag kommer vara här de nästkommande veckorna, men ska titta in så ofta jag kan! Puss


Postat av: Anonym

Hej, har precis hittat din blogg! Kan du inte berätta lite om hur ditt "au pair schema" ser ut? Alltså hur många Timmar om dagen jobbar du? Hur många dagar och vilka är du lediga osv? Skulle vara kul om du kunde berätta lite! :)

2013-06-24 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: