Halvvägs


Har haft en jättebra helg. I fredags efter jag slutat följde jag med min värdfamilj och kollade på förskola till pojkarna (de ska börja gå två halvdagar i veckan).På fredagskvällen smygfirade vi Felicia med utgång här i SF, blev en lagom tidig, men rolig kväll. På lördagen slöades det helt och hållet, med bortsett från middag i Walnut Creek. Felicia sov över hela helgen, och på söndagen väckte jag henne med sång, bakelse och paket. Och på det blev det födelsedagslunch med några tjejer. Som sagt, en riktigt bra helg. Nu är det måndag igen och så fort jag slutat jobba ska jag släpa ivägmig till gymmet. Ha en bra måndag! Puss


Postat av: Stephanie

Hej! Har en tid för hälsoundersökning nästa vecka och jag undrar om du behövde något vaccinationskort med dig?

Svar: Hej igen! Nej jag hade inte med mig något mer än hälsoundersökningspappret man fick (i alla fall om man åker med Cultural Care). Jag fick kryssa i de vaccinationer jag fått alldeles själv, vilket egentligen inte är jätteseriöst.. Men som svar, nej det behöver du inte :)
Var noga med att du går hem med allt ifyllt. Om det är en fråga som man ska svara "ja, inklusive förklaring" eller "nej" på, var noga med att han/hon skriver i nej och inte bara lämnar den blank.

Lycka till!
Au Pair in California

2013-07-16 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: