Fantasilös


Jobb, träning och film säger i princip hela min dag. Låter tråkigare än vad det vart dock haha. Nej men hade en helt okej jobbdag med lek och bus, sedan körde jag slut mig själv under en timmes spinning och alldeles nyss tittade jag film med mina värdföräldrar. Imorgon drar vi till Clear Lake och stannar till söndag, which means zero blogging. 
 
Underbart att det är fredag imorgon (idag) va? Saknar det vanliga "svenska fredagsmyset", då när hela familjen samlas i soffan framför en film med en påse popcorn, och som alltid slutar med att alla somnar innan filmen är slut ni vet? Men aja, det är i alla fall fredag. Puss fredag
 
Clear Lake in May - Saknar dig Martine! 


Postat av: Maria D

Ha en skön helg i Clear Lake "Friday". F ö somnar jag inte Alltid...men det är bra skönt. Pyss!

Svar: Puss mami
Au Pair in California

2013-07-26 @ 18:11:05
Postat av: Martine

Ååh vad vi är snygga!! Saknar dig massor!!! <3

Svar: <3
Au Pair in California

2013-08-01 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: