Alone again


Ush vad fort två veckor kan gå.. Nu sitter min familj alltså på flyget hem till Kattne igen och jobbigt känns det. Men får tänka positivt, jag menar nästa gång jag träffar dem kommer vi inte behöva skiljas åt. 
 
Alla har nog vid denna tidpunkt hört talas om krashen på flygplatsen här i SF, så himla hemskt! Tycker att det är så läskigt att saker som detta sker. Och att vi var där när det hände lugnade ju inte mina nerver för att låta min familj flyga iväg ett dugg. Mina tankar går till de som skadats och till de familjer som förlorat någon. 
 
Nu tänker jag sova. Puss natti
 
 


Postat av: Kerstin Jakobsson

Har just sett om flygolyckan i SF. Vi har svårt med alla dessa tider, vad som gäller i USA och man ska vidare till Munchen osv. Hoppas i alla fall att de kommer hem i natt senast. Här i huset, som vi snart lämnar, är det nystädat och lite lunchmat är lagat till dem i morgon. Tänker på dem och den långa resan och vi tänker även på dig Frida. Förstår att du kommer att sakna dem. Vi längtar efter er alla!
Kramar från mormor o morfar

Svar: Miss you both! <3
Au Pair in California

2013-07-07 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: