Regn


Och då har man upplevt regn för första gången i SF. Haha, inte för att jag direkt vistades utomhus under den perioden, but still. Jag måste nog ha gått upp minst tjugo kilo med tanke på allt onyttigt jag slängt i mig idag. Vettetusan vad det är med mig, men guuuud vilket sockersug jag har!! Ni som känner mig vet hur jag brukar kunna vara, men detta är fasiken värre. Hahhaha! Och inte nog med det, imorse lyckades jag övertala Sofie om att hon skulle visa mig affären efter jag slutat. Så efter all glass/kladdkaka (japp, jag åt kladdkaka)/kex/osv drog vi till affären och lagrade upp med godis inför min nästa attack. Som tur är ligger inte affären bara tvärs över gatan = inte lätt att "bara" skutta över och köpa något litet och gott, utan om jag nu MÅSTE ha något får jag i alla fall en promenix på köpet. 
 
Nästa vecka blir det striktare kost. Puss godnatter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: