20 hours


Well hello friends!
Tar en paus i packandet, eller ah, i urpackandet. Insåg att min tidigare packning inte dög och håller därför på att trixa om lite. Herregud säger jag bara. Bra Fridus att du kommit på att du kanske ska packa nu sådär kvällen innan..... Japp you heard me, tomorrow I'm off to the States. Och nej det går inte att checka in och skriva ut sin biljett för flygbolagets sida verkar inte vilja sammarbeta, kuuuuul! Kanske kommer hem lite tidigare än ett år.. haha ;) Nej men gårdagen kunde i alla fall inte blivit bättre! Hade vänner över på middag/partaj och hade det bästa avskedet jag skulle kunnat ha, verkligen! Tack så jättemycket för att ni alla kunde komma, betydde otroligt mycket. Nu tänker jag fortsätta med nödvändligheter, slänger nog upp lite bilder från gårdagen senare. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: