What you're missing


Samma visa även denna kväll. Blev ett spinningpass, följt av en mycket ansträngande promenad hem.. Haha, man känner som sig en mupp. Blev dessutom officiellt medlem på gymmet idag, innan har jag nämligen använt mig av Sofies "Bring a friend - 3 days trial"-kort. Känns bra!

Börjar hitta lite mer nu också. Haha eller ja i alla fall till gymmet, några mataffärer, downtown (I think, trodde ju att jag hittade förra gången också haha...) och några lekparker. Märker i alla fall att jag börjar få grepp på gatorna i närheten. Två veckor kan man tydligen lära sig mycket på, så kanske ändå kommer hitta någorlunda här innan året är slut.

Nu sängen, GODNATTER
 
 
Kinda missing my sisters' ♥


Postat av: Stig

awww cute pics! ♥

2013-02-01 @ 08:39:48 / http://stinaadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: