Until you learn to love yourself


Älskar vädret idag. Visst blåser det och så, men förut när vi var i lekparken kunde jag klart sitta och njuta i t-shirt. Fortsätt så här, jatack! Längtar till lördag för då ska jag, Anni och Sofie hyra cyklar och cykla till ett ställe på andra sidan Golden Gate-bron och ha lunchpicknick. Så vädret får gärna hålla i sig yes! Ska bli hur mysigt som helst, och som alltid, kul att träffa tjejerna. 
 
Känner att mina blogginlägg bara blir mer ointressanta för varje dag som går. Har inga roliga bilder att bjuda på. Tar ju i princip bara bilder på pojkarna, är knappt med på några själv. Men får väl se efter helgen om jag lyckats knäppa några. Vi hörs ikväll, puss


Postat av: Maria D

Men det är ändå alltid kul att få veta hur dina dagar varit.

2013-02-21 @ 22:16:05
Postat av: Sofie

Det är jättegott!! Heter typ "California roll"

2013-02-22 @ 05:26:13 / http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: