Fyra veckor idag


Ber verkligen om ursäkt för så dålig uppdatering de senaste dagarna. Vet att jag lovat slänga upp lite bilder från snösemestern, men idag har jag haft fullt upp och därför inte haft tid. Idag vaknade skapligt och drog ut på ett träningspass det första jag gjorde. Sedan hade jag skypedate med min familj, alltid lika kul! Vid tolv mötte jag upp Anni och Sofie downtown för shopping, mat och snack. Hade en riktigt trevlig dag med tjejerna, saknat dem så! 
 
Nu ska jag ta och sätta mig med bilderna från de senaste dagarna, så de lär förmodligen dyka upp här inom kort. Så länge får ni lite bilder från idag att bita i. Puss
 
Utsikt, mat och annat gott från Cheesecake factory. Mums! // Anni, Sofie och jag // A Cable Car // Ännu ett försök att visa hur backarna verkligen ser ut här.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: