Soda Springs


 
Vanligast är det att man åker upp fredag till söndag, men eftersom verkligen alla väljer att åka då kan det lätt bli en sju timmars bilfärd istället för tre (pga bilköer), så därför valde vi att åka torsdag till lördag. Dock innebar det helt tomma backar för vår del.. Kan låta skönt och så, men jag skulle nog föredra många människor istället för inga. Det blev lite skidåkning för min del på torsdagen, men på fredagen hjälpte jag mina värdföräldrar med pojkarnas skidåkning istället för att åka själv. Dagarna var mycket roliga, dock gjorde kylan det lite sämre. Antar att man får ta det när man inte har riktiga skidkläder att åka i. Inte det första jag prioriterade när jag packade precis. Haha gillar min vm's kommentar. "Frida, you're form Sweden. Should't you be used to this kind of cold weather?" Haha, jo... Men då brukar jag ju kunna klä mig efter temperatur. Men ändå, även fast det snöar och är kallt i Sverige varje år vänjer man sig aldrig riktigt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: