Kickboxning


Ever tried it? Det hade i vilket fall inte jag sedan två timmar tillbaka, men nuså, nu har jag faktiskt det. D.Ö.D. Behöver jag säga mer? haha. Sjuk roligt klass dock, men fyyyy vad man måste vara på g och taggad. Ligger i sängen med totalt förlamade armar, och med ett par ben som kommer ha ont imorgon. Men kändes som ett regält träningspass så den klassen tänker jag besöka flera gånger. 
 
Nog om träning. Dagen har varit helt okej :) Imorse besökte vi Academy of Science, sedan rullade dagen på med en skypedate med Lindus, kojbyggande och andra lekar. Tänker gosa ner mig under täcket nu och glo på dagens Chicago Fire-avsnitt, och kanske till och med Arrow om jag hinner. Puss godnatt mina vänner
 
 
Usually.. But not today!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: