How about tomorrow


Denna dag har bjudit på lite allt möjligt. Men i stort, lekplatsbesök på förmiddagen, bokläsning under pojkarnas naping time och kojbygge under eftermiddagen. Snackade med Beccis en liten snabbis förut, och strax efter det drog jag iväg mig själv till gymmet för "Boot camp". Fyyyyy vilket pass säger jag bara, jobbigaste jag varit på än så länge! Så nu är det inte bara huvudet som är tröttigt efter en jobbdag, nepp hela jag är redo att möta sängen.

Glad är jag i alla fall över att mina grejer jag beställde förra veckan (remember?) kom idag. YEY! En kindle med skal och en extern hårdisk rikare. Och jag älskar läsplattan!

Det var allt för mig, för idag. Puss godnatt USA, go'kväll Oz och godmorgon Sverige



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: