Händelserik söndag


Har inte haft tid att sitta vid datorn idag. Imorse hade jag skypedate med min familj och sedan blev jag skjutsad till min LCC (kontaktperson typ) där jag träffade lite andra au pairer. Var väl helt okej antar jag, men alla har typ redan varit här i några månader och redan hunnit skaffa sig en/flera kompisar om man säger så. Snackade med några tjejer, men bytte inga nummer. Bättre lycka nästa gång? haha. I vilket fall, efter mötet tog jag bussen/tåget ner till hamnen och mötte upp Amanda. Det blev mat, shopping och en massa snack. Hade riktigt trevligt och det är verkligen jätteskönt att kunna tala med någon som är i samma sits som en själv och upplever samma/liknande problem. 
 
Nu är jag i ett riktigt behov av shoppingförbud.. Haha, som Linda frågade mig förut, "Shoppar du upp alla dina pengar?". Nej... Inte alla, inte riktigt.. Till mitt försvar har jag faktiskt bara köpt nödvändiga saker, saker som jag inte kunde ta med utan var tvungen att införskaffa på plats. Eller ja okejdå, det jag köpte idag kanske inte var supernödvändigt haha. Men som sagt, köpförbud nu ett tag! Godnatt


Postat av: Maria D

Och vad köpte du då?

Svar: Trosor på VS, ett linne och en t-shirt :D heheOch juste, sminkborttagning för vattenfast smik (behövligt faktiskt!)
Au Pair in California

2013-02-04 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: