Good night/morning


Hade planerat in ett simpass denna kväll, men gud så trött jag varit hela dagen. Sååå jag skippade det och ska försöka komma iväg imorgon bitti istället. Har stått hela kvällen och gjort äppelpaj som ska hänga med på picknicken imorgon. Älskar verkligen Myllymäkis äppelpaj, så den fick det bli. Håller tummarna för att den smakar som hemma, men eftersom allt är lite annorlunda här i smak så vet man aldrig. Dock innehåller den inga konstiga ingredienser, så chansen för bra resultat är ganska stor. Nu är jag supertrött, men ligger ändå och funderar på om jag ska titta ikapp förra lördagens melodifestival. Vill ju inte vara helt lost detta år när vi äntligen ska hålla i hela grejen, haha. Kör nog på det och ser hur länge jag kan hålla mig vaken. Vi hörs imorgon, puss godnatt (godmorgon Sverige!)
 
 
Haha, en helt orelevant och rätt underlig bild på mig och min babe, miss "Down Under". Blir alltid så glad när jag ser den, minns det som igår haha. Miss you sweetie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: