A masterpiece


Pojkarnas och mitt mästerverk.
 
Denna torsdag har vi spenderat på the Academy. Nu under julen har de reindeers där, något pojkarna tycker är kul. Jäkligt bra ställe att fördriva tid på alltså! Annars har dagen varit rätt lugn. Jag har varit riktigt trött dock då jag knappt sovit någe alls i natt.. När kaffe inte ens hjälper med att pigga upp en så är man bra trött alltså haha. Tänker därför köra en tidig kväll idag och ta mig upp skapligt imorgon och köra ett pass på gymmet. Att det är fredag imorgon känns ju inte helt fel alltså. Hoppas ni får en bra dag där hemma. PUSS


Postat av: moster

Nämen, å så fin!!! Vad mycket roligt du/ni har gjort tillsammans sista tiden. Ha en toppen-helg nu 2:a advent!!! Kraaaaam från mosterian.

Svar: Ja, det har vi faktiskt! :)Tack detsamma moster, kram
Au Pair in California

2013-12-06 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: