Sick and tired of this


 
Det blev ingen B&J's igår... haha. Imorgon kanske? Har i alla fall idag jobbat som vanligt, dock med huvudvärk. Tror jag börjar bli sjuk, ovanligt att jag skriver det va? Sov i princip ingenting inatt då jag först och främst inte kunde somna av någon anledning, och sedan vaknade jag hela tiden av att jag antingen svettades ihjäl eller frös som en gris. Har känt mig hängig hela dagen. Har lagt mig tidigt och imorgon börjar jag inte förrän tolv då killarnas förskola drar igång igen efter två veckors semesteruppehåll, gööött. Puss natti
 
 


Postat av: Maria D

Kram på dig Frida och hoppas du mår bättre när du vaknar. Puss!

Svar: Puss mami! <3
Au Pair in California

2013-08-06 @ 13:03:45
Postat av: felicia

Ingen bart strike ju!! Krya på dig till på torsdag bby ;)<3

Svar: Åhh! :D will do missy! <3
Au Pair in California

2013-08-06 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: