Happy


Gud vad veckan rullat på. Fick en chock förut när jag kollade schemat för morgondagen och insåg att det redan var fredag. Och är det någon mer än jag som förstått var juni, juli och augusti tagit vägen?? Jag menar, det är redan 22a (23e) augusti. Anni, var vi inte nyss på konserten? Det var ju i början av månaden?? haha alltså.... Nej men, jag är glad ändå. Det betyder ju att det inte är långt kvar tills jag får träffa Beccisen! Kan inte fatta att det var ett år sedan vi senast sågs. SJUKT

Blev en lugn kväll idag. Vet inte riktigt vad som hänt med min träning denna vecka, haha eller ja, de senaste månaderna rättare sagt... Men om inte motivationen hittat fram imorgon kör jag stenhårt från och med nästa vecka. Inga ursäkter!
 
Puss godnatt
 
 


Postat av: Anni

Känner EXAKT samma sak?! Vi var ju där igår... typ? Sjukt!

2013-08-23 @ 09:46:42 / http://usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: