22.57


 
 
Haft en riktigt bra dag! Idag har en ny au pair vid namn Evelina hängt med mig och pojkarna då hon hade en ledig dag. Vi mötte upp henne i Golden Gate Park och drog sedan hem till oss och lagade köttbullar och potatismos. Var nog det sämsta jag någonsin gjort (ber om ursäkt för det), men mat är mat hahah. Efter pojkarnas nap drog vi en snabbis till biblioteket innan jag slutade för dagen. När jag väl slutat hoppade vi i träningskläderna och drog oss iväg för att lokalisera det gym Evelina vill ansluta sig till... Hhaha minst sagt ett äventyr i sig. När vi väl hittat fram, sisådär två timmar sedare (gymmet ligger ca trettio min från mig), hade vi redan fått vårt träningspass och det fick därför bara bli en snabbtitt där inne. Men det var det värt, hade ju kul på vägen!
 
Snackade nyss med mami och papi på viber och är enormt avundsjuk över att de nu under helgen ska iväg till Kalmar och campa. VILL OCKSÅ :(
 
Nu tänker jag sova, godnatt


Postat av: Anonym

Frida, nästa sommar kan vi campa hela sommaren. Hur som helst är det myspysigt här i tältet. Pyss!

2013-08-17 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: