Tvåhundrastrecket


Herregud vad tiden flyger iväg. Har redan spenderat 200 dagar i Staterna och det är sjuk. Även om tiden går väääldigt sakta ibland, och att man bara vill att sista veckan ska vara här, så minns jag första dagarna som igår och måste erkänna att detta förmodligen är de snabbaste sex månaderna jag har minne av. 
 
Och även om jag inte har en nerskriven bucketlist som många andra så har jag verkligen upplevt så mycket under denna korta tid. Jag menar, som att bara få se New York och LA har ju varit en dröm sedan många år tillbaka. Och att någon skulle lyckas övertala mig om att skydiva trodde jag aldrig skulle hända, haha... MEN har massor kvar att se, och vissa grejer lär jag nog få komma tillbaka hit för att göra (när jag är 21 hehe). 
 
Men har lite smått nu börjat planera min sista månad här i USA, dvs resemånaden. Man jobbar 12 månader och får en extra månad att resa runt och uppleva landet på, om man nu vill. Och under min trettonde månad planerar Linda att komma hit så vi kan bocka av en av våra "to do"s - resa i USA tillsammans. Vart vi ska vi vet inte riktigt ännu, men vi har några idéer. GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!! 
 
När jag slutar vid halv fyra ska jag till gymmet en snabbis. Sen ikväll står party på schemat, puss


Postat av: MARTINE

Aaaah, så avis. VILL OCKSÅ FESTA MER ER! Ta en tequila åt mig med frittan , PUSS <3

Svar: You bet I did! :D puuuuuss
Au Pair in California

2013-08-03 @ 12:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: