Seal Rocks


Idag tog jag med pojkarna till stranden, som jag skrev igår. Dock övertalade de mig om att åka till "den riktiga", det vill säga den som ligger så långt bort man komma och inte är en del av the bay. Blåste riktigt mycket, men har varit en riktigt bra och fin dag :) Vi lekte i vågorna och när sista vågen kom (såklart!! haha..) lyckades jag blöta ner både mig och Noel ändå upp till byxorna. Det tur att man har bra reflexer (i denna stund i alla fall) och är snabb med att lyfta upp honom för annars hade hela han varit nerdränkt, jag menar mina shorts var genomblöta och jag är ju lite längre än honom haha. 
 
Kvällen bjöd på ett överdrivet jobbigt spinningpass och sedan några simpla magövningar. Nu ska jag krypa till kojs, puss
 
 
Seal Rocks (sista bilden) - ser typ ut som bergstoppar som sticker upp genom molnen :o 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: