Monday


Idag har jag inte gjort ett dugg.. Nej men i princip stämmer det. Vi lekte oss igenom dagen på baksidan i solen och sedan tog jag en tripp till gymmet. Har förövrigt en riktigt jobbig sak i hälen som vägrar komma ut. Gör skitont när jag går :( Avslutade denna kväll med en timmes snack med Beccis (tror inte vi någonsin snackat så kort tid? haha), och det är så skönt att jag känner att allt är likadant trots att vi inte snackat på mer än en månad. Hon reser förövrigt överallt just nu.. För en månad sedan ungefär åkte hon tillbaka till Australien efter ett besök på NZ, igår va hon i Thailand, idag är hon i Malaysia och imorgon åker hon till Bali. Jag menar, vem lever drömmen om inte hon? 
 
Nu ska jag hoppa ner under täcket, puss natti
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: