En riktigt go helg!


Har haft en så otroligt bra helg måste jag säga! Tidigt igår (7 am!!!!) mötte jag upp Anna-Mi downtown för att ta med henne hem till mig. Hon är rätt ny och har inte spenderat så mycket tid inne i SF så därför fick jag möta upp henne. Och varför jag mötte upp henne så tidigt är en lång historia, men i vilket fall skulle vi i alla fall hänga hela dagen och sedan skulle hon sova här. SOOO vi drog hem till mig, slappade några timmar och tog sedan bussen tillbaka ner för shopping och sånt. Framåt kvällen fixade vi oss iordning och mötte vid elva upp Anni, Lise, Martine, Felicia och några till tjejer för drinkar. Sedan dansades och skrattades det ända tills jag och Anna-Mi slank innanför dörren runt fyra. 
 
Idag är en seg dag haha. Men kort och gott har denna dag spenderats i solen med Anna-Mi, Anni, Lise och Johanna. Nu tänker jag vila framför vampires, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: