Blaaaaaaaa


Gud vilken tråkig dag. Är sjuk lättirriterad och vill bara krypa ner under täcket.. Längtar tills denna jobbdag är över så jag kan få åka till gymmet och svetta ut mina aggretioner under ett träningspass. Förlåt.. haha
Men hoppas er måndag varit lite bättre :) puss
 
Denna eftermiddag går i vilket fall mina tankar till Boston ♥


Postat av: moster

Halloj där! Lite nyfiken svensk undrar hur snacket går i SF nu efter Boston-händelsen? Pratas det mycket om det hos er? Här fylls nyheterna av bilder och information i TV och media. Hoppas du får en bra tisdag. Själv gick jag hem idag med illamående och yrsel... som håller i sig. Kram från mosterian.

Svar: Det är väl i princip likadant här. Igår, och idag, är händelsen det enda som visas under nyhetstimmarna. Sedan vet jag att man ökade på säkerheten här i SF också, typ runt bart-stationer (typ tunnelbana) och runt olika sportevenemang. Det är ju bra att de försöker bättra på säkerheten, men man blir ju lika uppskrämd med tanke vilka åtgärder som vidtas när vi ändå är på andra sidan kontinenten.Min tisdag rullar på bra :) hoppas du är kry när du vaknar imorgon! Puss
Au Pair in California

2013-04-16 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: