In three months


Nu är det så mina vänner under hela våren/sommaren har jag hållt på med en ansökan om att få åka iväg till USA och jobba som Au Pair. Har funderat över detta i flera år, och ja när skoltiden tog slut kändes det väl dax att ta tag i min dröm. Så som sagt, har hållt på att trixa med detta sedan i våras, och i lite mer än en månad nu har jag vetat att denna resa kommer bli av. Den 14 januari nästa år kommer jag flyga över atlanten, till New York för en förberedelsekurs, för att några dagar senare fortsätta mot San Francisco, Kalifornien, där jag ska spendera hela 2013.
 
Tankarna är spridda. Läskigt, jotack!, men gud va kul det ska bli! San Francisco yeee! Haha, det jag vill säga är i vilket fall att det kommer ändras lite här på bloggen. En ny kategori kommer snart dyka upp, och där kommer ni till en början kunna följa en massa förberedelser, och sedan alla tretton månader jag kommer vara borta. And feel free to ask any quastions! Ha det gött så länge, så hör vi!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: