Seventy


Firade mina resterande sjuttio dagar kvar i Sverige innan avresa med ett besök på vårdcentralen. En del av hälsokontrollen innebär att man ska bevisa att man ej bär på tuberkulos. Och jag som inte är vaccinerad måste då göra ett test. Var inte så farligt även om jag inte är något stort fan av sprutor. Typ ett getingstick. Kan ju lova att det såg äckligare ut, haha. Resultat kommer i vilket fall inom 72 timmar, dvs på torsdag.

Annars då, jo som sagt, bara sjuttio dagar kvar nu... Haha kan ses som länge och så, men med tanke på att det redan gått femtio dagar sedan jag fick en garanterad familj så är det läskigt. Känns som igår liksom. Snart står jag väl där, en vecka kvar, och har panik, haha. Nej men idag är jag pepp, USA here I come!


Postat av: Néa

:'( <3

Svar: <3
Frida Dahlqvist

2012-11-05 @ 20:29:17
Postat av: Néa

:'( <3

Svar: <2
Frida Dahlqvist

2012-11-05 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: