leave and never come back


Klar med allt plugg för denna vecka, fyfan så skönt! Nu ska jag nog ta igen ett av de avsnitt jag inte hunnit kolla på denna vecka, har ju haft fullt upp... Imorgon är det fredag, fint! Och ännu bättre, slutar klockan tio istället för fyra, finare!
Sen vart det så att jag hittade denna bild, haha! Nej men det jag ville säga är att jag gärna skulle vilja ha sommaren tillbaka (alltså sommar2012 kan komma fortare)! Martin den jäklen kom hem igår, och brun som en jäkla apa är han.. blä. Så ja, sommar och en fin bränna skulle inte sitta helt snett! :) men tja, puss'



Postat av: elin

inte brun, orange!

han ska färga håret grönt, då kommer han att se ut som en vandrande jättemorot :)

2012-01-20 @ 08:59:48
Postat av: frida

haha, skulle passa rätt fint du! ;)

2012-01-20 @ 14:18:51 / http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: