tidig måndag


Oooch jag är nog inte ensam om att tycka att det är fel att behöva gå o lägga sig nu för att sedan tvingas gå upp till ett tjutande ljud runt halv åtta imorgon bitti. Morgon för mig de senaste veckorna har ju liksom varit runt tolv. Vafan typ 5timmars ändring.. kill me? Aja, i ett försök med att gå o lägga sig tidigt ska jag nog ta o lägga ifrån mig mobilen snart, Kan ju säga att becca o jag iaf försökte vara lite duktiga imorse med att gå upp runt tio, ingen kommentar om den saken... Har även försökt hålla igång så mycket som möjligt idag, för att kunna vara lite extra trött just nu. Tror inte det funka någe vidare.. oj, förjäkla långt inlägg detta blev. Woups. Menmen, sov gott då folk. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: