I want you to let me


Något helt amazing har hänt, min lilla pluutis har skaffat blogg :o så därför tycker jag att hon borde få nga läsare.
kolla in nu!

Annars rinner liver på. Förjävla trött bara, o tanken på att skolan drar igång nu om lite mindre än en vecka gör en inte någe piggare.. ush! försöker njuta så mycket av det resterande lovet nu såklart då :) igår spenderades hela dagen med min bästis. blev lite kinect, nåt spel som gör att man garvar sönder och sen albert på det. haha, knäppa som vi är tog vi på oss skorna runt halv ett och började traska mot gymmet. en dryg timmes träning slutade med att vi fick dra våra ben hemåt och tillslut däcka i sängen. haha


haha, snygga! för nga år sedan


Nu ska jag se till attt få in systeryster hit in, dags att kolla på det efterlängtade avsnittet av pll. äntligen efter ett halvår! puss


Postat av: Erika

Aaaaaah! TACKTACKTACK!!! Jag hade aldrig ena tänkt tanken om att kolla om det uppdaterats om jag inte läst det här!

Gud, nu jäklar ska jag kolla! :D:D <3

2011-01-05 @ 19:25:50 / http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: