woups, förlåt


Någon råkade påminna mig idag om att det var ett tag sedan jag uppdaterade, he heeee. Ber om ursäkt. Men kan väl lite försvarande säga att det händer aå mycket annat i mitt liv just nu så jag hinner knappt med allt jag själv. Jag tycker det låter ganska så positivt i alla fall. Somnar tidigt varje kväll, vaknar ändå lika trött på morgonen. Det är nåt jag aldrig fattat, lär väl aldrig fatta det heller för den delen :)) Men aja, idag vart det bio med en hel del. Och bara för att dra ut på detta inlägget tänker jag skriva alla :)))))) så em, becca, jag, iza, linnea, fredrik, elin, måns, sofia, emma, klara, johannes och axel. Haha! kvällen avslutades hemma hos lindis framför vampires med lite fruktsallad(still fighting my godisförbud...) nu ska jag sova, naaaaatti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: